Przyjaciele:








środa, 28 listopada 2007
Zapraszamy Cię na pokaz!

Przyjdź koniecznie!
poniedziałek, 26 listopada 2007
I po sesji..

Zakończyliśmy właśnie zdjęcia do  nowej sesji inspiracyjnej. Do współpracy zaprosiliśmy Agatę i Kaję - dziewczyny dzielnie zniosły ośmiogodzinne obfotografowywanie. Pracy mieliśmy co niemiara, a i tak jeszcze sporo przed nami.

Dobra nowina - mamy świetne ciuszki na wszelkie wyjścia - do kina, na kolację przy świecach, imprezkę, bal karnawałowy czy zabawę sylwestrową... Ciuszki od środy będziemy sukcesywnie wrzucać.

Od grudnia dodam też opcję wysyłki kurierem - to wpradzie trochę większy koszt, ale za to pewny termin doręczenia. 

 

wtorek, 20 listopada 2007
Doceniony Punkt.

Z ogromną dumą i przyjemnością informujemy, że Monik Drożyńska, współwłaścicielka i projektantka PUNKTU, wygrała polską edycję międzynarodowego konkursu International Young Fashion Entrepreneur of the Year 2008!!

Nagroda ta docenia przedsiębiorców działających w sektorze mody. Szacowne jury w składzie Agnieszka Wrycza (Brit ish Council), Natalia Jaroszewska (projektantka) oraz Monika Rajska (Fashion Magazine) wytypowalo kandydatkę, która będzie reprezentować Polskę podczas finału konkursu w Londynie oraz weźmie udział w targach London Fashion Week ;-)


Serdecznie gratulujemy!

Zobacz kolekcje Punktu w butiku VintageShop.pl

21:45, czarna_plomba , Młodzi zdolni
Link Komentarze (1) »
niedziela, 18 listopada 2007

Trochę zaniedbuję blog - wiem, wiem - nie powinnam. Ale mamy ostatnio totalny zap... Przygotowujemy sie do sesji foto - tak, tak juz wkrótce nowe boskie ciuszki na karnawał i super zdjęcia do Inspiracji!

Jakby tego było mało pracujemy nad udoskonaleniem butiku - żeby więcej nie powtarzały się takie sytuacje, że dwie osoby kupią jednocześnie jedną rzecz - już wkrótce wyeliminujemy ten błąd.

Do tego sesja goni sesję - wczoraj fotki nowych okularów (ponad 150 par do nas przyjechało, a kolejne w drodze!) i vintage biżuterii. W kolejce już czeka PUNKT i ciuchy dla panów, które obiecałam wrzucić jeszcze w październiku...

Tak więc pracy masa - więc - nasze Drogie Czytelniczki baardzo prosze o wyrozumiałość. Odwiedzajcie nas nadal. Jak nie tu, to w butiku.  

niedziela, 11 listopada 2007
Richard Avedon
W szkole fotograficznej był naszym absolutnym guru - z pasją oglądaliśmy albumy z jego zdjęciami, na zajęciach warsztatowych z fotografii studyjnej staraliśmy się uchwycić wyjątkowy klimat jego zdjęć, a nie jest to łatwe zadanie - rzekłabym nawet - to arcytrudne. Bo u Avedona nie chodzi przecież o umiejętność dobrania światła, tła - które zresztą zwykle jest po prostu białe, czy ceregiele ze sposobem wywoływania błony światłoczułej. U Avedona chodzi o podejście. O takie podejście do modela, o taką z nim współpracę, że w efekcie otrzymuje się fotografię jedyną, najlepszą... i nie ma fizycznej możliwości, by ktoś w tymże momencie zrobił coś równie wybitnego. Całe życie uczymy sie podejścia do ludzi, czasem dla świętego spokoju przymykamy oko, omijamy prawdę. Fotograficy mają dużo trudniejsze zadanie - bo chcąc wydobyć z człowieka jego prawdziwą naturę by utrwalić ją potem na kliszy, nie mogą być zachowawczy, nie mogą się dostosowywać, chodzić na kompromisy - muszą wydobyć z człowieka - człowieka, nawet jeśli ten w wilczej chadza skórze. Avedon robi to perfekcyjnie.
niedziela, 04 listopada 2007
No time to fuck!
Dziś odkryłam Nicole Locher. Nicole projektuje ciuchy i ma swoje atelier w Paryżu. W sieci możemy obejrzeć jej świetne projekty - słodkie koszulki wyszywane w kwiatki z sentencją :-)... Zresztą zobaczcie sami...
piątek, 02 listopada 2007
VintageShop w realu?!

Od dziś markę "VintageShop" znajdziesz także w warszawskim sklepie "BUBU" przy ul. Chmielnej 10a.
W ofercie ciuchy, dodatki oraz przepyszna Yerba Mate.

Zapraszamy!

 

 

 

czwartek, 01 listopada 2007
Już jutro w butiku...

B jak bolerko, g jak gorset
Stworzyłam dla Was nowy dział "terminologia". Będę w nim wyjaśniać te wszystkie mniej lub bardziej skomplikowane terminy z obszaru mody. Zachęcam Was do współtworzenia tego działu - uzupełniania definicji oraz podpowiadania terminów, które z chęcią tu rozszyfrujemy.